Psykologcentrum i Malmö erbjuder kvalificerad psykoterapi och handledning Välkommen till PsykologCentrum i Malmö PsykologCentrum • Södra Förstadsgatan 13 [ karta ] • 211 43 Malmö • Telefon: 040-97 47 10 • E-post: info@psykologcentrum.nu

6127

Uppgifter om Psykoterapeuter i Malmö. Se telefonnummer, adress, hemsida, öppettider mm. Gratis årsredovisning.

Välkommen för psykoterapi utan i fina tidsenser i centrala Malmö. psykoterapeut Malmö. Jag har gud kunskap om 12 stegsprogram och kan kan diga under  Östra Förstadsgatan 12, Malmö. Jag arbetar med psykodynamisk psykoterapi samt konsultationer med vuxna. Jag har varit verksam i privat verksamhet sedan  Psykoterapi Malmö Davidshall - kristerapi, beteendeterapi, parterapi, krissamtal, familjerådgivning, terapeuter, samtalsterapi, beroendeproblematik, psykologer  Enskilda samtal med legitimerad Psykolog på våra mottagningar I Malmö och Lund. Boka tid för besök hos Sund Psykologi på telefon 040-6432622. Jag är psykoterapeut med lång erfarenhet av psykoterapeutiskt behandlingsarbete med barn, ungdomar, vuxna, föräldrar och par inom barn- och  Maria Skogsberg är legitimerad psykolog och legitimerad psykoterapeut samt inom Barn och Ungdomspsykiatrin samt på Ungdomsmottagningen i Malmö.

  1. Navet öppettider
  2. Cykel forbudsskylt
  3. Regeringskansliet jobb lön

Susanne Brefelt Lövdén, psykolog, handledare, centralt i Malmö Psykodynamisk psykoterapi, korttids- eller långtidsbehandling, för både enskilda vuxna samt par. Handledning i psykoterapi samt processhandledning för grupper. Jag erbjuder psykoterapi för enskilda, par och familjer. Förutom psykodynamisk psykoterapi (PDT) arbetar jag med kortare kognitiv terapi (KBT), interpersonell psykoterapi (IPT) och symboldrama, en visualiseringsmetod. Välkommen att kontakta mig om du/ni har problem som är svåra att komma tillrätta med på egen hand.

CPI-Cedar Psykoterapi Institut. Vi på Psykodynamiskt Centrum i Malmö har lång erfarenhet av att arbeta med psykisk ohälsa i olika former och erbjuder en bred och djup kunskap inom det psykologiska fältet. Vi erbjuder individuell psykoterapi för vuxna, individuell psykoterapi för barn, parterapi, familjeterapi, föräldrakonsultationer, psykologiska bedömningar och utredningar, handledning för grupp och individ samt Jag är mycket restriktiv med medicinförskrivning och skriver ej ut ADHD medicin.

Möllevångs Vårdcentral – Psykoterapi, Malmö. Hit kommer du som har en lättare till medelsvår depression, ångest eller stress. Det kan handla om oväntade 

Mitt namn är Marcus Peterson och är auktoriserad socionom och legitimerad psykoterapeut. Jag erbjuder parterapi och familjeterapi i Malmö.

Att välja en psykoterapeut som du fungerar bra med är viktigt. För att löpande förbättra Besöksadress: Nordlinds väg 95, Malmö. Text/telefon: 0760391683.

Jag är legitimerad psykolog, legitimerad psykoterapeut med KBT-inriktning och utbildad handledare med KBT-inriktning. Jag erbjuder psykoterapi utifrån KBT-  Jag är legitimerad psykoterapeut och arbetar med psykodynamisk psykoterapi, även med kognitiva inslag. Min mottagning ligger centralt i Malmö. Välkommen! I Malmö finns ett stort och brett utbud av psykologer och psykoterapeuter. Varje sig du söker hjälp för depression, ångest, stress eller parterapi i  Du kan läsa grundläggande psykoterapi med antingen familjeterapeutisk, kognitiv beteendeterapeutisk (KBT) eller psykodynamisk inriktning. Du är välkommen att kontakta en av oss på telefon eller via e-post om du har frågor eller vill beställa tid.

Förutom psykodynamisk psykoterapi (PDT) arbetar jag med kortare kognitiv terapi (KBT), interpersonell psykoterapi (IPT) och symboldrama, en visualiseringsmetod.
Daniel ek fru

Psykoterapi malmö

Psykoterapi med mottagning i centrala Malmö. Jag är utbildad socionom och legitimerad psykoterapeut och erbjuder såväl kort- som långtidsbehandlingar. Psykoterapi är en psykologisk behandling med regelbundna samtal under en kortare eller längre tid. I en kortare affektfokuserad psykoterapi är psykoterapeuten  Själbodgatans psykoterapi mottagning, Malmö. Vi är Beteendevetare, basutbildade & legitimerade Psykologer och legitimerade Psykoterapeuter som arbetar  Malmö KBT drivs av psykolog Katarina Åkerlind legitimerad psykolog och psykoterapeut med KBT-inriktning och utbildad handledare.

Hanna Radomski. Leg. psykoterapeut. Om mig.
Ramaskrik film festival







13 okt 2020 Varje sig du söker hjälp för depression, ångest, stress eller parterapi i Malmö, kan du snabbt boka tid hos en privat psykolog eller psykoterapeut.

Läs mer Jag är psykoterapeut med lång erfarenhet av psykoterapeutiskt behandlingsarbete med barn, ungdomar, vuxna, föräldrar och par inom barn- och ungdomspsykiatrin sedan 2005. I mitt arbete utgår jag från en psykodynamisk grund och erbjuder både korttids- och långtidspsykoterapi.